Dålig uppdatering..

Lite dålig uppdatering men när jag jobbar kväll 13:30-? vet alltså inte när jag slutar kan bli tolv  på kvällen eller tidigare om jag har tur.. blir så sjukt trött när jag jobbar dessa pass och hinner inte med så mycket socialt liv heller:( blir därmed lite mindre träning för både mig och Jycken.

 

Tyckt Grimm har varit sjukt loj de senaste dagarna (är fortfarande de) knappt velat leka och har absolut inte kunnat fokusera.. Pratade med Ann-Charlotte om de och kom fram till att han har nog blivit påverkad av 1 års vaccinet han fick i tisdags. så nu blir de vila från motionering och träning några dagar för att se om han blir bättre med lite vila. håller tummarna att de inte är nå allvarligt! lill prinsen ❤

 

Har varit i Piteå hela dagen köpt skate skidor och en dragsele till lilleman! nu är jag sjukt taggad för draghunds stafetten:D ska låna en kompis hund, sjukt fin schäfer! lycklig som får låna denna fina hund:D Grimm får köra nästa år då vi inte ens börjat träna drag änXD ska börja köra igång med Grimm när han blivit piggare:)

2 tankar om “Dålig uppdatering..

Lämna en kommentar